Gllklncc Haftada 24 mm ölçüldü kanamayla gitmiştim acil serklaj yapıldı. Progestan3*1,proluton iğne haftada 1,hergün magnezyum,sürekli yattığım için hergün kan sulandırıcı iğne kullanıyorum. 32 haftalık olduk hala çoğunlukla yatıyorum ama ara ara dolanmaya başladım evde
Lahinnn Gllklncc 10 lu paket dımı ben de kullanıyroum da bazen unutuyorum banyonu ayakta mı oturrarak mı yapıyorsun ?
Gllklncc Lahinnn evet canım. Banyo 28 haftaya kadar yapmadım. Annem saçımı yıkayıp vücudumu siliyordu şimdi ayakta ılık soğuğa yakın hatta suyla beş dk da yapıp çıkıyorum beş dk dan uzun kalmıyorum asla
Laydlittlemouse Moonlight1 17 bin verdik ama ilk gittiğimizde fiyat 15 ya da 16 idi öyle anlaşmıştık sonradan memorial zam yapmış doğal olarak hocada arttırmak zorunda kaldı. Şuan normal görünüyor doğum ama sezaryen olursa 1.5 daha vericez. Siz ne kadara aldınız?
Moonlight1 Laydlittlemouse biz de 18 e anlaştık dediğiniz gibi sezeryan olursa ekstra para vereceğiz baya pahalı oldu ama bebeğimizin cani sağolsun 😊
Laydlittlemouse Moonlight1 demekki sizin zamanınızda da zamlanmış ama ne pahalı değilki şimdi. Aynen sağlıkla kucağımıza alalım da başka bir şey istemiyorum :)
Lahinnn Angels21 oo gozun aydın masallah ben evdeym olcum pesserden dolayı yukarıdan gobekten yapılıyor yarın yıne muayanemız var