Acemianneszn Lahinnn magnezyumu daha evvel kanamam olduğunda vermişti ona da devam et bırakma dedi rahmi rahatlatıyor sakinlestiriyormus
Acemianneszn Lahinnn bir arkadaş daha böyle yazmış sebebinin bu olduğunu ben bilmiyordum bana da pesser taktılar
Lahinnn Acemianneszn pesserden sonra doktorun karından ultrasonı ıle bakabılıyot sadece ve rahım uzunlugunu olcebıldı mı sen de yesıl akındı vb bır akıntı oldu mu pesserden sonra ? Bır de kabız yaptı benı sen takıldıktan sonra nasıl oldı kac haftadır takılı ?
Burcu_ozel Lahinnn ahh olmaz mı bu son günlerde nefes almakta zorlanıyorum ne yatarken ne otururken kızım geldi böğrüme dayandı oğlum desen kasiklarimda hissediyorum sorma valla sağlıklı olsunlar da az kaldı dayanicaz
Acemianneszn Lahinnn valla canım ben Türkiye’de yaşamıyorum burada uygulamalar farklılık gösterebilir oraya göre bana hiç karından bakmıyor alttan ultrason ve elle muayene ediyor her gidişimde ölçüyor rahim ağzını haftada bire düşürdü kontrollerimi. Yeşil değil ama beyaz su gibi kötü kokulu akıntım çok oluyor doktor normal dedi ekstra iki fitil verdi ki içerde bakrteri olmasın temizledin diye
Lahinnn Acemianneszn asagıdan nasıl bakıyor kı canım benım pesser rahım agzını kapatıyor goruntu alınamıyor ki ? Allah allah rahım agzını nasıl goruyor olcuyor benmki kapalılıha bakıyor senın bebıs kac haftalıktı ve baş aşagıda mı senınki de
Handeaksoy Lahinnn merhaba, bana da salı günü takıldı. 20. Haftadayım. Hunileşme gördü doktorum alttan muayenede. Yoksa çok az kahverengi lekelenme vardı başka şikayetim yoktu. Ama daha alışmadım sanki. Pesseri hissediyor gibiyim. Ya da bana öyle geliyor. Siz ne durumdasınız
Acemianneszn Lahinnn belki takılan pesser bile farklılık gösteriyordur hiç bilmiyorum ama her gittiğimde ölçüyor hatte en son gittiğimde 1 mm daha incelmis dedi şu an 27 haftalık baş aşağı durmuyor bildiğim kadarıyla
Lahinnn Handeaksoy evet baslarda hıssedıp kendını kasıyorsun ben hala basen kasıyorum daha sonradan bazen basınc hıssedıyorsun kabızım ben zorluk cekıyorum hala tuvalete cıkmakta ona dıkkat et kayısı falan al sımdıden bır de ben yesıl akıntım oldu enfeksıyondan sonra azaldı
Handeaksoy Lahinnn bende kabızım. Fitil kullanıyorum bazen kabızlıkiçin , Kayısı da yedim, hoşafta içtim, sebze dışında bişi yemiyorum ama fayda etmiyor. Korkumdan zaten zorlayamıyorumda. Yedikçe içimde birikiyor yediklerim 🤢
Lahinnn Handeaksoy aksamları uyuymuyor mıdem benı hazımsız bugün probiyotik ıctım ama onu da kustum valla Ben ıkınıyorum arada mecbur yoksa patlayacak gıbı oluyorum ondaha kotu ya
Handeaksoy Lahinnn şunu bi izlesen. Prebiyotik herkese önerilmez, iki farklı görüş var diyor. Bide bağırsağın en ucu tıkalı olunca üstten prebiyotik göndersen de açılmaz ki. Ben fitil kullandım kaç gündür , bu sabah azıcık yaptım Allah’a şükür. Normal kansuk fitil. Doktoruna sor sende
Lahinnn Acemianneszn anladım valla vajınal ultrason ıle kapak var gormesı bıraz garıbıme geldı ultrason fotoğrafı verıyor mu var mı elınde benımkını asagıdan bakamadı cunku cok da zorlamayalım dedı pesser oldugu ıcın sıkıntı olmasın dedı Sana da oradaki doktorlar yat sureklı dedıler mi veya progeston gunde kac adet atyosun pruloton vuruluyor mu
Handeaksoy Acemianneszn beni ameliyathaneye aldıklarında gördüm , masada belki 10 çeşit pesser vardı. Hangisi uygunsa onu takıcak dediler bana. Ben artık nidicard içiyorum progestronu bıraktım. haftada bir pruloton iğne, bide gyno ferro sanol içmeye başladım
Acemianneszn Lahinnn yok kendisi ekrandan bakıyor sadece ultrason görüntüsü bende yok bana takılan pesser ufak silindire benziyor ama bir kenarı açık ve ortası boşluk o ortaya da anladığım kadarı ile rahim ağzı geliyor neden görünmesin ki görüntü almayı engelleyecek bir durum yok gibi. Evet sürekli yat dinlen progesteron vermedi magnezyum kullanıyorum çok uzun zamandır bir de iki tane fitil verdi akıntım çok olduğundan mikrop, bakteri olayı olmasın diye
Acemianneszn Lahinnn baş aşağı olduğunu kaburgana veya rahmine doğru hareket etmesinden mi anlıyorsun yoksa ultrasonda öyle göründüğü için mi? Benim bebeğim her doktora gittiğimde pozisyon değiştirmis oluyor ilk hamileligim olduğu için pek anlamıyorum ama tekme atarken karnımın sağ ve sol yanına attigindan yan duruyor diye tahmin ediyorum şu ara bazen de karnımın sağ tarafı sivriliyor ya poposu ya kafası oluyor o da
Lahinnn Acemianneszn benımki dw halka ama bız goruntu alamadık asagıdan ondan dedım magnezyum ne ıcıyorsun adı ne bana vermedıler
Lahinnn Acemianneszn ultrasonda basasagı gozukuyor rahım agzına baya yakın oluyor kese zaten bır de degısebılır ama benım hep basasagıydı
Acemianneszn Lahinnn Magnetrans diye bir ilaç ama herkese aynı ilaç verilmez zaten bana da progestan vermedi doktorum neden bilmiyorum