Seher-Aliihsann SibelBalciOz 12 haftalıkken yanılma oluyor mu bana da 2 li tarama da bi tahminde bulundu özele gidiyorum daha ögrenemedim yani gidemedim daha doktora heyecanla bekliyorum şuan 19+6 haftaya gidecz inşallah
SibelBalciOz Seher-Aliihsann 17 haftaya kadar hem özel hem devlete gittim.12. Haftada özeldeki doktorum %90 erkek dedi.Devlettekiler hiç söylemedi.Doktorum midesinde parlaklık gördüğü için perinatolojiye yönlendirdi.ordaki doktor da erkek dedi.Yani yanılma olmadı şükür çok bariz gösterdi
Seher-Aliihsann Pineapplee 19 haftalık olmadan önce öncesinde bi tahminde bulundu mu canım doktorunuz
Yildizparlak Yigitinannesiiii günaydın canlar bende 18+1 im cinsiyeti 12 de kız dedi 14+6 da erkek dedi en son 17+3 de kesin erkek dedi doktorum ben pek bı hamilelik belirtim de yok dunden beri göğüs hassasiyet im de geçti ve karnım çok sertlesiyor sizde durumlar nasıl
Pineapplee Yildizparlak benimde karnım agriyor bir haftadır bizim haftalarda normal mi acaba?? 19 dayim
bir_pasa_annesi Hamideekoc bu benim sanki bana da erkek gibi dedi balon patlatma yaptık eşimle ama sanki diğer gittiğimde değişecek gibi hissediyorum 🤣
Hamideekoc bir_pasa_annesi bende ya o yüzden detaylıyı bekliyorum 3 hafta sonra sanki o zaman kız diycek gibi geliyor
Melegimin_annesi Yigitinannesiiii bende 18 haftalığım dün gitmiştim hastaneye yine göstermiyor bacaklarını çok açmıyor ama kıza benziyor dedi bakalım hayırlısı olsun☺️♥️