Seher-Aliihsann 17 haftaya kadar hem özel hem devlete gittim.12. Haftada özeldeki doktorum %90 erkek dedi.Devlettekiler hiç söylemedi.Doktorum midesinde parlaklık gördüğü için perinatolojiye yönlendirdi.ordaki doktor da erkek dedi.Yani yanılma olmadı şükür çok bariz gösterdi