Lmnkeskin sumeyrakif sağlıkla gelsinler inşallah 🙏 ama biz yinede cinsiyetlerini öğrenelim artık çok merak ediyorum 😇
tugmur717 Merhaba Hanımlar 🙋🏼 13+4 olduk bizde bugün ☺ 2. Kızımı bekliyorum bende ☺ Rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻☺
GrkemGeyik tugcemercann RABBİM nasip ederse 11 Nisan da bekliyoruz sağlıkla gelsinler İNŞALLAH bana da erkeğe benziyor dendi bakalım iyi olsunlar da 💚