Banu Benimde ilkine erkek dediler yüzde 80 ama şimd değişti kız dediler kafam karıştı benim de 14+5 deyim neye inanayım bilemedim
Yarenesra Bende 15+4 cinsiyeti hala belli değil 😄17 Nisa’n dedi doktor bakalım Hayırlısı ile sağlıklı olsun miniklerimiz 🙏😍
kubraa28 Merhabalar bende 17+1deyim🙂 15gun once %90 kiz dedi doktor hatta pembeleri alin kesin dedi. Bugun gittik kesin erkek cikti bariz gosterdi🙂) Esimle şok olduk beklemiyorduk eşim de bende kizciydik birazcik hala cikamadik şoktan😍😂