sunandfun7 hamilelikte enfeksiyon asla basite alınacak ve antibiyotik kullanmayın denilecek kadar basit bir problem değildir. Bakın benim yorumumun bir kaç yorum altında enfeksiyondan bebeğini kaybetmiş bir annenin yorumu ile bunu daha iyi anlayabilirsiniz. Sizin hafif olabilir ama bir başkasının enfeksiyonunun ağır veya hafif olduğunu bilmeden, ne hızla ilerlediğinden emin olmadan, özellikle bebek ölümü ile sonuçlanacak rahatsızlıklarda antibiyotik kullanmaması yönünde tavsiye vermeyi doğru bulmuyorum açıkçası. İlaç karşıtı olduğunuzu iddia etmedim. Evet ben de doğal yolla yapılan bir çok tedaviyi uygular, desteklerim. Ama bana iyi gelen şeyin bir başkasına iyi gelemeyebileceğini, hatta alerjik reaksiyonlar ile çok daha kötü sonuçlara yol açabileceğini eminim ki hepimiz çok iyi biliriz. Hamilelikten hemen önce ağır idrar yolu enfeksiyonu geçirdim ben mesela. Maydanoz kürü, soğan kürü, bol su, sirkeli su bunları hepsini denememe rağmen ağrıdan her gün ağladım. İyi bir doktordan iyi bir antibiyotik alana kadar da her gün daha da artmıştı sancılarım. Yani herkese iyi gelen doğal tedaviler bende işe yaramıyordu. Bir başkasında da yaramayabilir. Bunun sonucu basit bir şey olsaydı zaten okur geçerdim ama bunun sonucu bir bebeğin hayatıyla sonuçlanabileceği için kayıtsız kalamadım. Ayrıca bebeğimin hayatına bir zarar geleceğindeyse, bütün bağışıklık sistemim bozulsun gerekirse. Yeter ki o sağlıklı olsun. Grip gibi durumlarda direk antibiyotik kullanımına başvurulması konusunda haklısınız bu arada. Tamamen haksızsınız diyemem. Ama bu öyle bir konu değil. Siz de bunu araştırın lütfen. Direk tepki göstermediğiniz ve fikrime saygı duyduğunuz için de ayrıca teşekkür ederim. İyi akşamlar 🌸