Hoca fitil verse bile asla kullanmam diyip evde çare bulmaya çalışan çok bilmiş arkadaşlarım.Mantarın çeşitleri vardır ve artık bu enfeksiyonluktan çıkmış kocaman yayılmaya devam eden rahim ağzına ordan da bebeğe zarar verecek kadar yayılan mikrop demek.Zaten doktor sizlerin evlatlarına zarar verecek şeyi vermez kendi başıda ağrır.Gebelikte kullanılan mantar fitillerim var uzun süreli olarak değil gün aşırı 3 gün kullanıma uygun fitiller bunlar.Bende normalde enfeksiyon olmamak için evlendiğimden beri dışarıdan her geldiğimde sirkeli su ile o bölgeyi yıkanırdım ama bu öyle bişiy değil post sahibi kardeşimizin mantar olmuş artık ve bu o kadar iğrenç bi durum ki şahsen kendim çok korkmuştum ve doktorun verdiği fitili kullanmasaydım mantar rahim ağzını yumuşatıp 12.haftamda düşüğe sebep olacaktı riske atılamaz, o durumda sirke ile uğraşılamaz.Lütfen doktorları biraz olsun dinleyin Allah aşkına ya sizin takip altında olduğunuz doktor size niye bilerek bebeğinizi öldürmek istesin ki o fitiller gebelikte kullanılıyor birilerinden bişiy duyup uygulamayın ya da farklı bir mantarı sizin enfeksiyonunuz gibi hafife alıp evde çare önermeyin evde yapılacak şeyler farklıdır bacılar.Bu post sahibi ben hocanın verdiği o üç günlük fitili uyguladım 2.fitilde hepsi aktı gitti sapsarı mantar çıktı ama fitili kullandığım gecenin sabahı iç çamaşırım da gördüğüm gibi sabah erkenden duşa girer taharet alırım ki vajina dışına o içimden çıkanlar bulaşmışsa temizlensin diye vajina içine müdahale etmedim kız bebekleri kakasını yapınca nasıl temizliyoruz yan dudaklarının da kenarları temizlenir ki pişik olmasın diye kendiniz de öyle yıkayın temiz iç çamaşırını ütüleyin öyle giyin en azından şu mantar geçene kadar Allah aşkına 🤲🏻(10 senelik sağlık personeliyim)lütfen bunları yazdığım için yanlış anlamayın ama gerçekten doğru ben ağdadan mantar kaptım kullandım geçti şuan 23.haftamdayım 12.haftamdan beri geçti geçeli ne idrar yolu ne vajinal olarak mantar olmadı fitil enfeksiyonu devam ettiriyor diye bişiy yok geçti diye vajina temizliğine dikkat etmezseniz bu fitilin değil sizin hatanız olur