Esma_0109 Gub ben de 5+4 yarın doktor kontrolüm var Bulantım falan yok sadece kaşıklarım çok ağrıyordu iki gündür ağrım yok Bugün kafayı kalp atışına taktım korkuyorum galiba -
damla1k Tueaksy Evet hemen hemen her ay adet belirtilerim olur , bu ayda adet olmayi beklediğim günden 1 kaç gün önce ağrilar başlamıştı ama şuan yok biraz alt tarafta baskı var birazda göğüslerim acıyor , adetle hamilelik belirtisi farklımı oluyor :)
Ozgeneco Semaaaa1 korkulacak hiçbişey yok ama ilk gebeliğiniz ve ilk tecrübeniz ise çok fazla çekiniyorsunuz bnde öyleyim ilk gebeliğim ve ilk tecrübem 6+3 üz şunana kadar 5 6 kez vajinal muayene oldum sırf bebeğim için katlanıyorum üstünüze örtü örtüyorlar ki onlar doktor hiç korkmayın😊
Semaaaa1 Ozgeneco benimde ilk hamileliğim 6+6 yız🥰 ama hiç vajinal ultrason olmadım. Kese gözükmesi vs için hep karnımdan baktı doktorum. Cumartesi günüde kalp atıslarını duyucaz inşallah ama bi kaç yerde vajinalden duyulduğu yazmış. Başka yolu yokmu acaba 🥲 size ne için 5-6 kez öyle bakıldı acaba
Rumeysa-Umut Morkelebek26 eveeettt öncesinde 5 haftalıkken bağırsak haraketlerimi duyuyordu şuan tam kalp atışını duyuyor eşim eskiden ebeler de böyle dinlermiş bebekleri huni koyup kulakla dinlerlermiş zaten ama karnına değil tam yumurtalıkların Oraya kulağını koysun
Mery103 Gub Bende akşam yaptım çift çizgiydi Sabah kan verdim sonucunu bekliyorum sürpriz bebek oldu 4+3 sanırım benimde ☺️
Miraycan1 Mery103 nasıl kaç haftalık olduğunu öğrendiniz benim 30 Mart en son regl tarihim beta 774.8 çıktı ama doktor bana kaç haftalık olduğunu söylemedi çok erken dedi
Yarenayb makin benn 😅ne mide bulantısı ne başka birşey sadece ara ara kasık ağrım oluyor oda adet ağrısı gibi zaten Ben de anlamıyorum hamile gibi hissetmiyorum 😁
Edau9 Yarenayb çok şanslısınız kaç haftaliksiniz benimde yoktu bir kaç gündür başladı hayatı dar ediyor insana bu bulandi 6+4 ben😥😥😥😥
Hafize3536 hukukcuanne_06 benim adetim 2 gün gecikti test pozitif cıkmıştı alakası yok hamileysen idrarda cıkıyor erken test alın hemen sonuç veriyor
hukukcuanne_06 Hafize3536 mfk nın yalancısıyım, kimyasal gebelik vs durumu üzüntüsü yaşamayın diye 10 gün geçmeden yapmayın diyodu videoda🤭 yoksa günü gelmeden test yapıp silik çizgiyle öğrenen de var
Yarenayb Sofia__ merhaba kendimden biliyorum doktor ultrasondan görene kadar tam kaç haftalık olduğunu söylemiyor. Bana 2 haftalık dedi ama uygulamaya göre 4 tü birdahaki hafta gel keseye bakalım dedi gittik 5 haftalık bebiş artık demişti. Ultrasonda görünce internette uygulamalarda olduğu gibi söylüyor 🥰görmeyince net bilgi vermiyor
Sonundabende Papatyaaaaa77 Sağolun denicem gerçekten kendimi kötü hissediyorum sürekli de ağlıyorum yemek te yiyemiyorum banada duan edin gecsin 😔😔😔
Ozgeneco Semaaaa1 benim kesem karından ultrasonla görünmedi değerlerim de yüksek ama kese görünmedi o yüzden hep vajinal ultrasonla bakıldı karından daha geç duyuluyormuş kalp atışı da
Semaaaa1 makin bizde 6+6 yız🥰 öğrendiğimiz gün çok küçüktü kese bile çok iyi gözükmemişti. Ama doktora gitmeden bi kaç gün önce test dahi yapmadan ağrılarım falan olmuştu o şekilde anlamıştım. Şimdi ise bulantım vs yok bu şekilde gidecek muhtemelen ama midemde yanma gibi bişey yaşıyorum o kötü ama dayanılmıcak gibi değil :) bence kalp atıslarını dinledikten sonda tam anlamıyla hissedeceğiz onu 🥰