Ceren_16 Benim ikinci gebeliğim bu arada ama insan her seferinde aynı heyacanı yaşıyor sağlıkla büyüsün hepimizin ki inşallah kızlar 🥰
Ozgeneco Semaaaa1 benim kesem karından ultrasonla görünmedi değerlerim de yüksek ama kese görünmedi o yüzden hep vajinal ultrasonla bakıldı karından daha geç duyuluyormuş kalp atışı da
Semaaaa1 Ozgeneco anladım ozaman belki doktordan doktora göre de değişiyor olabilir ozaman :) bakalım cumartesi günü en çekindiğim şey o. Umarım normal bi şekilde ultrasnla duyarız :)))
mervehamiatalay Ozgeneco 5 haftalikti gittim karından bakıldı hem kese hem kalp atışı duyduk biz acaba cihazlarla alakalı bir durummu
Edau9 Ozgeneco vajinalle nasıl olcuyolar ya ben utanırım üstün açık bir şekilde mi ya da üstüne bir şey veriyolar mi kapamak için
Htc3866 Ceren_16 gittikten sonra bana yazar mısın kuzum ben de gideceğim ama eşimle beraber olalım istiyorum onunda vakti yok çok çalışıyor
Ozgeneco mervehamiatalay özel hastanenin makinalırı daha iyi diye oraya gitirm ama orada görünmedi bebeğim biraz nazlı galiba 😍😂
Karaca99 1biranne1 bebeginiz ultrasonda kac cm gozuktu bende 7+4 deyim ve 10 mm doktor bana 6 kusur haftaliksin dedi bebegim gelismiyor mu diye endiseleniyorum
1biranne1 Karaca99 cumartesi günü gideceğim ama ben 5 haftalıkken gitmiştim bana da 4+5 haftalık demişti endişelenme bence
Hivabozkurt Karaca99 bana da öyle dedi ve kalp atışı yok çok üzüldüm ne yapacam bilmiyorum inş sizin öyle olmaz ne zaman doktora gideceksiniz
Alparslaninannesii Gub bende 5+6 haftalik hamileyim dun bebegimi de gördüm sukur haftaya inşallah kalp atışını duyacam allah izin verirse
Fatmmmmaaaa Ben adet dönemim 10 gün gecikince kan testi verdim ve beta hcg değerim 3450 çıktı son adet dönemime göre hesaplandığında 5+6cı günü kan testi değeri normal mi🙈
CanselAydin Fatmmmmaaaa evde test yaptınız mı acaba ? Benim 9 gün gecikti evde test yaptım dün negatif çıktı doktora gitmedim
HanifeAhmet Esmgl 4 haftalıktı tam kese göründüğünde ama daha yeni oluşuyor bebekte nokta kadar dedi doktor kalp atışını da 5 Mayıs’ta dinledim ❤️ şuan 9+1 haftalığız 😇
Yarenayb Esmgl 5 haftalıkken keseyi gördük tam 6 haftalıkken de kalp atışını dinledik😊 Eğer 6. Haftada kalp atışı vs duyulmuyorsa panik yapılmasın geç döllenmeden dolayı 7. Veya 8. Haftalarda duyulabilir
Merra @damla1k normalde gecikme olur mu? Benim ilk erken belirtim kaşık ağrısıydı yerleşme ağrısı deniyor
Ozgeneco Edau9 çok özür diliyorum 🙈 penise benzeyen bişey ona kondom takıp direk vajinadan bakılıyor yani devlet hastanelerinde örtü falan yoktu burda direk bakıyorlar 🙄 ama özel hastanede örtü var veriyorlar ama korkulacak hiçbişey yok