mavininhertonuu makin Hiç korkmayın içinizi ferah tutun belirti kişiden kişiye değişir bazısı 9 ay yaşar bazısı hiç yaşamaz dua edin hep içiniz rahatlar. Bende korkuyorum ama başka şeylerle uğraşmaya çalışıyorum unutmak için 😊
makin mavininhertonuu çok teşekkür ederim böyle olunca içim rahatlıyor dua ediyorum bol bol inşallah hepimiz sağlıkla kavuşuruz
mavininhertonuu Hivabozkurt Nasipten öte yol yok üzmeyin canınızı verende o alan da o rabbim hayırlısını versin hepimize inşallah 🌸 bekleyin 1 hafta daha ama kendinizi üzmeden 🌸
Sofia__ Kizlar doctorlarla internet hesaplamasi farkli cikiyor hesaplaya bilen varsa beni bi hesaplasin ben su an kac haftaligim acaba🧐 Doctor daha ultrasona almadi ki cok yenisin ama internetdi 4+5 cikiyorum
Yarenayb Sofia__ merhaba kendimden biliyorum doktor ultrasondan görene kadar tam kaç haftalık olduğunu söylemiyor. Bana 2 haftalık dedi ama uygulamaya göre 4 tü birdahaki hafta gel keseye bakalım dedi gittik 5 haftalık bebiş artık demişti. Ultrasonda görünce internette uygulamalarda olduğu gibi söylüyor 🥰görmeyince net bilgi vermiyor
Rumeysa-Umut Bende bugün 6. Haftadayım ebe olduğum için ve köyde yaşadığımız için henüz ultrasonda görmeye gidemedim ama bir hafta sonra gidicem kalp atışını duymak için ilk öğrendiğimde kan değerim 140 dı iki gün sonra tekrar yaptım ve 1180 çıktı karnım da ağrı oluyor adet olacakmışım gibi bir ağrı ama bunlar normal henüz bulantılarım da başlamadı çok şükür eşim rahmime kulağını koyduğunda bugün atan bir kalp sesi duyduğunu söyledi heyecanla ayın 18 ini bekliyoruz bakalım aç karnına uyumamanızı tavsiye ederim yoksa aşırı bir ağrı ile uyanıyorsunuz
Morkelebek26 Gub 6+2yim 5+4te keseyi gördüm 😊😊😊 tüm testlerim tamam nasipse 18 mayısta kalp atışını duyucaz 🤗🤗🤭🤲🤲🤲
Tueaksy damla1k 4. Gün geçmiş1-2 gün daha bekle olmazsan test yap 😌 adet belirtilerin varmı yani normalde belirtilerin oluyomu
damla1k Tueaksy Evet hemen hemen her ay adet belirtilerim olur , bu ayda adet olmayi beklediğim günden 1 kaç gün önce ağrilar başlamıştı ama şuan yok biraz alt tarafta baskı var birazda göğüslerim acıyor , adetle hamilelik belirtisi farklımı oluyor :)
Ozgeneco Gub 4 haftalıkken öğrendim kese vajinal ultrasonla 4+6 da göründü 6. Haftada vajinal ultrasonla kalp atışı duyuldu karından ultrasonla henüz görünmedi
Semaaaa1 Ozgeneco Ozgeneco bizde cumartesi kalp atışını dinleyeceğiz inşallah🥰 ama en çok korktuğum vajinal ultrason ☹️🙄
Minikkedisila Bende 5 teyim keseyi vajinal muayene ile gördük ama henüz kalp atışı ve bebek yok. Adet olacakmışım gibi kasık ağırlarım sık sık oluyor maalesef baska da bir belirtim yok
Kubra_miray_szr Sonundabende normal canım ben Maffoldum 3 aya kadar 9 kili verdim vok şükür geçti sun 22 haftaligim
Ozgeneco Semaaaa1 korkulacak hiçbişey yok ama ilk gebeliğiniz ve ilk tecrübeniz ise çok fazla çekiniyorsunuz bnde öyleyim ilk gebeliğim ve ilk tecrübem 6+3 üz şunana kadar 5 6 kez vajinal muayene oldum sırf bebeğim için katlanıyorum üstünüze örtü örtüyorlar ki onlar doktor hiç korkmayın😊