Sonundabende Gub Bizde 6+5 olduk ama kızlar o kadar cok bulantım varki gözümü açamıyorum mutfağa giremiyorum herseyden biranda tiksindim ne yesem cıkarıyorum böyle olan varmı 😪😪😪😪
Papatyaaaaa77 Sonundabende evet bende aynen böyleyim bir kızım ve oğlum var onlara yemek yaparken mecbur ağzımı kapatıp yapıyorım her şey kokuyor bana hatta ev bile 😏 zencefil çayı kendiniz demleyip içebilirsinşz bana çok iyi geldi
Kubra_miray_szr Sonundabende normal canım ben Maffoldum 3 aya kadar 9 kili verdim vok şükür geçti sun 22 haftaligim
Glsr11 Sonundabende bende 6.+4 üm aynı durumdayım seninle çok kötü yaa aklıma ne gelse tiksiniyorum bir an önce atlatırız inşallah
mavininhertonuu Bizde bugün 7 haftalık olduk doktor randevuma 9 gün var kalp atışı için çağırdı, kalp atışı duyan var mı🌸 keseyi görmeye giden arkadaşlar sizi tekrar ne zamana çağırdı kalp atışı için
Demetakdgn mavininhertonuu ben geçen hafta yani 5.haftamın son günlerinde gittim kese oluşturmuş dedi haftaya 6.haftayı dolduruyoruz tekrar gel kalp atışını duyalım dedi duyulur mu emin değilim ama
makin mavininhertonuu beni kese göründükten iki hafta sonra çağırdı ama ben dayanamadım bir hafta sonraya randevu aldım bakalım cumartesi gidicem bebeği görememiştik sadece keseyi görmüştük korkuyorum
Hivabozkurt mavininhertonuu bizde 7+3 olduk ama bugün gittim kalbi atmıyordu 1 hafta daha bekle dediler ama galiba boş kese 😞
Demetakdgn 6+3 🥰 ramazanda herşeyden habersiz orucumu tutarken son haftasında adet olmam gerekiyordu 1 gün gecikti normalde olur 1 gün yada geç ama içime bi kurt düştü test yaptım silik çıktı kan verdim hamileyiim süpriiiz 🤗
makin Bende 7+4’üm keseyi gördük ama daha bebeği göremedik :( Cumartesi yine kontrolüm var. Ben kendimi hiş hamile gibi hissedemiyorum ne bulantı ne başka bişey hiç yok 😕 benim gibi olan var mı?
Yarenayb makin benn 😅ne mide bulantısı ne başka birşey sadece ara ara kasık ağrım oluyor oda adet ağrısı gibi zaten Ben de anlamıyorum hamile gibi hissetmiyorum 😁
Semaaaa1 makin bizde 6+6 yız🥰 öğrendiğimiz gün çok küçüktü kese bile çok iyi gözükmemişti. Ama doktora gitmeden bi kaç gün önce test dahi yapmadan ağrılarım falan olmuştu o şekilde anlamıştım. Şimdi ise bulantım vs yok bu şekilde gidecek muhtemelen ama midemde yanma gibi bişey yaşıyorum o kötü ama dayanılmıcak gibi değil :) bence kalp atıslarını dinledikten sonda tam anlamıyla hissedeceğiz onu 🥰
Hasretaytemur makin bende 8. Hafta da başlamıştı 11+3 teyiz bütün belirtiler devam ediyor hâlâ ne güzel olmasın işte
mavininhertonuu Demetakdgn Beni 3 hafta sonra çağırdı yani 8 haftayı doldurduğum zamana tekabül ediyor daha iyi yaptığını düşünüyorum erken gidip duymayıp moral bozmak yerine, sizde ne zaman çağırdıysa o zaman gidin bana da 3 hafta 3 sene gibi geldi hala 9 gün var asla geçmiyor ama dayanıyorum 😅
Mine24 Demetakdgn merhabalar benim de gebeliğim o şekil doktor iki hafta sonra gel dedi kalp atışı için ondan önce bı tahlil Felan yaptın mı aile hekimliğinden
Edaannuur Demetakdgn aynısını bana bugün dedi kese rahimde gözüküyor dedi 10 gün sonra gel dedi kalp atışı falan duyalım ama ben biraz daha beklemeyi düşüyorum
mavininhertonuu makin Bende sabredemiyorum ama doktorun dediği zaman gidicem vardır bir bildiği diyip sizde öyle yapsanız olurdu aslında, evet beklemesi zor ama, bekledikçe insan kafasında daha çok kuruyor hele forumu okudukça insanın psikolojisi bozuluyor malesef🥺
mavininhertonuu 06022022 siz yinede 5inci haftayı geçince randevu alın kişiden kişiye değişiyor çünkü, alttan muayenede gözükür belki ama üstten görünmeyebilir küçük daha
Demetakdgn mavininhertonuu bende 8.haftadan sonra duyuluyor diye biliyorum ama direk 1 hafta sonrasına deri doktorumuda seviyorum eskiden berri bildiğim bir doktor vardır bi bildiği diyip gidicem bakalım duyularsa şansa artık 😂
Eparlak mavininhertonuu merhaba birşey sormak istiyorum benimde adetim 3 gün gecikti test yaptım pozitif çıktı bugün kan vermeye gideceğim acaba ilk doktora ne zaman gitmemiz gerekiyor siz ne zaman gittiniz :) birde folik asit kullanıyo musunuz
Papatyaaaaa77 Bende tam 7. Haftadayım şu an 😊 henüz doktora gidemedim kan testi verdim aile hekimliğinde vitamin ve folik asite başlayacağım
makin mavininhertonuu bu gittiğim doktoru pek sevmedim o yüzden devam etmek istediğim başka bir doktordan randevumu aldım bi de ben hiç hamile gibi hissedemiyorum korkuyorum o yüzden ya boş gebelikse diye :(
mavininhertonuu makin Hiç korkmayın içinizi ferah tutun belirti kişiden kişiye değişir bazısı 9 ay yaşar bazısı hiç yaşamaz dua edin hep içiniz rahatlar. Bende korkuyorum ama başka şeylerle uğraşmaya çalışıyorum unutmak için 😊
Sultannuu makin endişelenmeyin bende hiç hamile gibi değilim bulantim falan yok 6+6ymis bugün gördüm kalp atışını da duydum
Sonundabende Papatyaaaaa77 Sağolun denicem gerçekten kendimi kötü hissediyorum sürekli de ağlıyorum yemek te yiyemiyorum banada duan edin gecsin 😔😔😔
mavininhertonuu Burda birisi boş gebelikten korkuyorum diyen birine inancın varsa elini karnına koy ayetel kürsi oku demişti ben onu gördüğümden beri yapıyorum korktuğunuz an sizde öyle yapın inanılmaz rahatlatıyor diyenden Allah razı olsun tavsiye ederim korkan tedirgin huzursuz olan arkadaşlara
Merveklc3 Hivabozkurt canını hiö sıkmaallahın izniyle atar kanli 8 de ve 9 da atabilir geç döllenmede olabilir