vesilece Babyloadinggg iyi de iptal olduğu izne çıkanlar için 30 Mayıs yeterliydi niye 30 Hazirana uzatılmış 🧐 ve sadece sağlıkçılar için geçerli diyo
Demhat Atama birimini aradım. İzinden dönmüş olanlar tekrar izne ayrılamaz dendi. Öyleler varsa yanlışlık yapılmış şikayet edin dendi. Ankara yı aradım hem de
Cansu1- T-N66 vesilece hemsreanne melyes87 Grenpeopl kızlar bu gün hastanemle de il sağlık müdürlüğü ile de görüştüm. Kesinlikle yeni çıkacaklar için değil bu yazı. Hatta izinde olup hastaneye tekrar çağırılıp çalıştırılanlar içinde değil. Bu şuan izinli olanlar için. Yani izinler iptal olduğunda çok nadir çağırmayan kurumlar olmuştu ya bu onlar için. Halı hazırda izinli olanlar diye belirtmişler zaten. Hatta il sağlıkla bunun ne kadar saçma olduğunu da konuştum 3-4 hafta önce herkesi işe çağırdılar yani ne kadar saçma bir yazı yayınlamışlar dedim. Ayrıca bu dediğim tüm şartlara uysanız bile hastanenin de insiyatifi önemliymiş. Hastane insiyatif kullanırsa tüm şartlara uyarsan olurmuş. Yani özetle anlayacağınız bir kaç tane torpilli hamile için bu yazı çıkmış yüksek ihtimalle. Şuan hali hazırda idari izin de olan kimse var mı doğru düzgün. Bence yok. Varsa onlar torpilli olanlar bir kurumda dayıları olanlar her halde anlamadım. Hani bazıları yazmış ya bizim arkadaşa hastanesi izin verdi filan diye. Yanlış tamamen yazıyı yanlış anladıklarından dolayı. Bizde özlük de bu dediklerimi dedi il sağlığı aradım onlar da bana Böyle dedi
Grenpeopl Anlamadığım şey izin iptal olunca hemen yayılıyor hafta sonu söylendi insanlara şuan haftası geçti neden hala net bişey yok yani zaten 2 haftam kaldı ondan yararlanacaksam yararlanim yani netliğe kavuşsun 😟😟🤔🤔
vesilece -anne-oluyorum- ben hastane de çalışıyorum canım öyle bi yaz yok dedi 🤲🏻🤲🏻 İnşallah herkese vurur
hemsreanne Cansu1- izinden geri çağrılıp şuan tekrar izne çıkanlar olmuş ama yinede dediğiniz gibi hiç izne çıkmayanları etkilemez diye düşünüyorum yine yararlanamıyoruz
vesilece Cansu1- izinde olanlar geri çağırıldı ya canım o yüzden halihazırda kim izindeki anlamadım 🤷🏼♂️🤷🏼♂️ Bana sağlıkta korona ve maske devam ettiği için bi insiyatif gibi gelmişti yazı 😞😞
Cansu1- hemsreanne işte bana dedi ki onlar da yanlış doğru değil. Sadece hali hazırda izinde olanlar için geçerli dedi. Hatta dedim bu ne saçmalık hali hazır da izinde gebe mi var hepimizi çağırdınız dedim. Orası öyle diyor bi de bana
hemsreanne Cansu1- resmen hepimizle dalga geçiyorlar şaka gibi izinde olanlarında izinleri yanmış oldu zaten kimse faydalanamadı