ARKADAŞLAR HERKES AYNI ŞEYLERİ YAZMIŞ ZATEN.
İzin sadece KAMUda ki SAĞLIK çalışanları için geçerli. Ama her sağlık çalışanı için değil. 24. Haftasında ayrılıp, izinler iptal olduktan sonra geri çağırılanlar için geçerli. Yani HALİ HAZIRDA İZİNDE OLANLAR İÇİN.
BEN şu an 27. Haftadayım ben yararlanamıyorum. Çünkü ben 22-23. haftalarımdayken izinler iptal oldu.
Daha yeni 24 e girmiş ya da yeni girecek olanlar için BU İZİN GEÇERLİ DEĞİL.