Net bir yazı değil ve il sağlık kendine göre yorum yapıyor, izinler 9 Nisan da kalktı, verilen idari izin 24 32 hafta arası yani 8 hafta, düz mantık düşününce 8 Nisan’da en son 24 haftalık dilekçesini vermiş kişi şuan 29 haftalık, yani 3 hafta için mi 30 Haziran a kadar izin var diyorlar? Çok saçma yorumlamış kişiler kafasına göre uygulama yapıyor, ilçe hastanesindeyim personel özlüğün zaten durumdan haberi bile yok