Aynen benimde ilk doğumum neler olacak bilmiyorum korku heyecan karışık normal doğum istiyorum ben de parol içmedim ama bugün hiç acımıyor ben de şaşkınım batikonla pansuman yapmıştım belki mikrop kapxmıştır falan diye her şeyi düşünüyorum artık 😂 sonra viks sürdüm dün bugün hiç sancı yok çok şükür