Merhaba ben 2 doğum yaptım ve ikisindede lavman yapılmadı ve doğum sırasında öyle bı bı sıkıntı olmadı suni sancıyla oldu ikiside neredeyse 24 saat aç durdum oda etkiliyor bence yiyip icsem belkide gelirdi o ıkınmayla bende endişe ettim yaparım diye ama çok şükur öyle bişey yaşamadım sizde sıkılmayın hiç yapsnizda bebege değmez yani