Tgb7 Elfs bende 4 yıl önce normal doğum yaptım uzun süre aç kaldıgım için safran kustum sürekli lavman yapılmadı doğum sırasındada öyle bişey olmadı çok şükür 🤍
Yesim619 Elfs valla ben lavman yapılmasını istemediğim için tuvalet r ciktim demiştim 😂zaten sonra dan çıktım
Sed22-09 Elfs yapıldı canım 4 santim açılmam vardır doğum başlıyor dediler hemen lavman yaptılar genelde yapılıyor diye biliyorum
Tospikannesiiiii Elfs yapmadılar çünkü hem İshal dim hemde dogumdan iki üç dk önce kusmuştım içim tertemizdi yani öyle diyince yapmadılar yoksa yapılıyordu
Elfs Serdem39 öyle demedi yukarda açıkladım bir çok kişi de doğuma kadar içimde bir şey kalmadı dedi sizin gibi o zaman boşuna lavman diye diretmeyeyim
Mirayasar27_100 Elfs Cok saçma doğumda hangi doktor büyük abdestini yapmanı isterki bende doğum 1saat önce falan lavman yapıldı cok rahatlamıştım doğum esnasındada cok rahttım