Elfs suyum iki gün önce az az gelmeye başlamıştı tabi ben anlamadim hastaneye gittiğimde doğumun baslamis deyip hemen yatırdılar sancim yoktu acilma yoktu iki gün nst ye bağlı kaldım suni sancı verdiler lavman yaptılar sancı gelmeden qcilma olup bebek doğdu cok sukur o iki fun boyunca sezeryan olma ihtimaline karşı hicbirsey yiyip icirmediler