Benim doğumumda ben ıkınmakta zorlanmistim tam açıklıkla gittim, bebeğin de doğum esnasında kafası çıktığı için karnıma bastırdılar ıkınmam yetmediği için. Bastırmasalar bebeğimin kafası sıkışabilirdi. Yani zaten sancı anında doğum anında okadar acımıyor bastirmalari bende hiç ağrı vs. Olmadı kişiden kişiye degisiyordur belki