Kizlar ilk dogumumda hersey kendi gelisti. Ne kese patlatma nede karnima basilma gibi birsey olmadi doğumumda.
Bunda 39haftalik hamileyim ve bebek hala asagi dusmedi. Arkadaslarimdan dogumda karnima bastirdilar bir ay kaburgam agridi gibi seyler duyuyorum. Ve korkuyorum. Bu sekilde dogum yapanlar varsa dogum ve sonrasinda neler yasadiniz