Mlkmihra Betulsen34 benimse ilk doğumumda bebek çıkmıyor diye iki tane ebe karnıma bastırdı biri iyice dirseğiyle çocuğu yitmeye çalıştı doğum sonrası bebeğimi küveze aldılar benimde haftalarca karnımda morluklar vardı ve çok acıyordu 😔
Bdyo-24 Betulsen34 bende de bastirdilar ve sol kaburga kemigime denk geldiginde heralde yamuldu yani dedim ama cocuk dogduktan sonra gecti ve agri falan hissetmedim sadece bise olur diye korktum yani sonrasinda agri falanda olmadi