Gulsahkk bol bol dua gerçekten ben tesbihi mi dua listemi yanıma aldım doğuma öyle girdim 😂 hastanede herkes bana dualı kız diyordu sene 2018 🙈 evde sabahın körü suyum geldi sonra ılık duş aldım hurma yedim 😋 hastaneye gittim acilen önce giriş yapacaklardı bende girmedim kontrolden korktuğum için 🤣 sonra şeyhimin tesbihini çektim girdim 2 cm açıklık vardı doğumhaneye aldılar dualar etmeye başladım otur kalk yaptım esnedim suni sancı verdiler ama hemşire açmamış serumu kendi sancımı çektim ne güzel sonra geldi açtı 😂 herkes geceden bekliyordu birisi ordan bağırıyordu ben özele gidecem burda doğurmam diye 😂 😂 ben 1 saat olmadan doğurdum doğum kolaydı zor olan miyom olduğu için dikiş yedim o kötüydü dikiş olmasa çok kolaydı valla Allah yardım etti ıkınmayı bile beceremedim doğumda aslan oldum 🦁😂 ebeler şaşırdı 🤣 pırt diye çıktı.. Umarım. Bu ikinci de kolay olur ve kanamam olmaz amin 🤲