Esra255 evet cnm insllh bugün yarın bekliyoruz bakalım bnm geçen gün samimi olduğum bı arkadaşım yaptı ona bn onermistim orayı o Pendik Arastirmaya gidiyordu senden Allah razı olsun iyiki bana önerdim bu hastaneyi falan dedi çok memnun kalmış ebeler falan hepside sanki seçilmiş insanlar diyo insllh rabbim bizleride iyi insanlarla karşılaştırsın dogurursam bilgi veriririm