Melikexx Esra255 benimde görümcem yaptı o da memnun kaldı hatta onun şansına odası tek kisilikti insllah bana da öyle denk gelir 😄
Esra255 Melikexx Yaa ne güzel. Biz de iyi insanlara denk geliriz inşallah. Sağlıkla kavuşalım bebişlerimize 😍
Miracinannesi_52 Melikexx bende talep oluşturuyorum gece 12den sonra sürekli bakıyorum randevusunu iptal eden olursa onun yerine alıyorum gece 3.30 da uyanıp da randevu aldığımı bilirim ertesi güne yani çok uğraştırıyorlar
Ceycey22 Melikexx randevu yoksa talep oluştur canım en fazla 2 haftaya kesin çıkıyor. Bende tuzla devlete gidiyorum doktorun kim?
Fundakrbss Esra255 doğumu orda yapıcam kuzum ilk cocugumda özelde yaptım bunuda tuzla devlette yapıcam
Esra255 Esosunannesi_ Yaa ne güzel. Rabbim bizi de iyilerle karşılaştırsın. Rabbim sana da kolay doğum sağlıklı doğum nasip etsin canım benim. Hayırla gelsin bebişinn😍
Esosunannesi_ Esra255 inşallah canim bnm çok teşekkür ederim güzel duaların için rabbim senin yavrunuda sana bağışlasın hayırlı doğumlar nasip etsin 🥰🥰
Seval4120 Melikexx sürekli gittiğin doktor sa kabul etmeli bence kendisi çağırmış sonuçta randevu olmayınca da ne yapacaksın doğumun gelmiş sonuçta muayene olman da sart