MerveeD Annekuzusu_Ayaz Hayırlısıyla hepımız kolay bır sekılde bir sancı da kurtulalım inşallah dogum yaparsanız yazın mutlaka🤣
Annekuzusu_Ayaz MerveeD tamam yazarım canım inşallah seninki gelirse sende yaz bende yarın kontrole gidecem bakalım ne diyecek
2107 Natcan bizde 13mayıs cuma günü inşallah 15mayıs bazar da benim doğum günüm bazar gunu olmasaydı 15ne salacakdım aynı gun olsun diye kızımla doğum günümuz🥰
Gulra Natcan ben varım. 38-3 üm. İlk gebeliğim erken mi acaba diyorum ama panik ataktaktan dolayı sezeryan olacağım. Korkularım var tabiki en başından beri. Bir an önce zaman geçsin ve kucağıma alayım istiyorum
snmhsnn Natcan ben almadım ama bundan 27yıl önce bana alınmış 😀 pardon alınmamış ben tam 9 ay 10 gün sonra sancıyla sabah doğmuşum 18 mayısta 😊😍
1eda8 Betusileomus ay benimde 20 mayıs ikinci gebelik başıma neler geleceğini bildiğim için korku kaplı içim