Annekuzusu_Ayaz MerveeD tamam yazarım canım inşallah seninki gelirse sende yaz bende yarın kontrole gidecem bakalım ne diyecek
MerveeD Annekuzusu_Ayaz Ya ben pazartesi gittim persembe yıne gel kontrole dedı sürekli cagırıp duruyor normalde bgun gtmem lazım Dı gtmedım pazartesı ye kadar dogum yapmazsam pazartesı gunu gdecegım bende 🙈🤣 her hafta 2 kez cagırma ya basladı dogumdan daha cok para verdım bu kontrollere valla
Annekuzusu_Ayaz MerveeD bende bugün gittim işte kafası biraz büyük olmazsa sezeryan yapacam haftaya dedi bakalım ne olacak seninki kaç kilo
MerveeD Annekuzusu_Ayaz 3100 gram 50 cm Di ama doktorum tam istediğim kiloda normale cok uyumlu dedi.. Yarın gitmeye karar verdik bakalım
eylulmucizesi27 Bizimde 19 Mayıs 38+3 sezeryan olucaz hem korku hem heyecan herşeyi bir arada yaşıyoruz ama korkum iki gündür daha fazla galiba çok stresliyim 🙈
Annekuzusu_Ayaz MerveeD sanırım öyle canım kafa yapımızda büyükmüş zaten kilomuzda maşallah ilk doğum olacağı için 3.800ün üstünü normal yaptırmıyormuş
HavvaZ Yorumları okudum da bu bebeklerin kafalarının büyük olmasından dolayı hep sezeryan diyor doktorlar. benimki de aynı şeyi söyledi. Yarın kesinleşecek popo ve bebek ölcusune bakacağım dedi hala ayniysa 18 inde sezeryan olacağım ben de
zeymoms Natcan 18 mayıstı ama benim tansiyonumdan dolayı 15 mayısa alındı sezeryan olacağım heyecan doruktaaa
MerveeD Annekuzusu_Ayaz yaaa fazlaymış sahıden. Maşallah Allahım sag salım kucagınıza almanızı nasip etsın