8 aydır devlet hastanesi randevusu kovaladım asla 2 kere aynı doktora kontrole gidemedim randevu yok devlet hastanesi kadar insanı küçük düşüren hatta insan değeri bile vermeyen sorduğun soruyu duymazdan gelen bir kurum yok. İlk bebeğimde özele gittim. Doğumumda özelde oldu şuan borç harç yine özele dönmeyi düşünüyorum çünkü olacak gibi değil. Herkesin fikrine saygım var ama hayatımızın en kritik anı doğum insan güven olmak ve yumuşak huylu sakin birilerini istiyor. Devlette resmen bir suçlu gibi yaklaşıyorlar sana. 4bin 5 bin Bunlar kimimiz için inanılmaz rakamlar hele ki böyle kriz anında ama Rabbim cümlemizin halini kolaylaştırsın hepimize ödeme kolaylığı versin inşallah 🤲🤲🤲🌟🌟🌟🌟