Hayatimin en buyuk pismanligiydi devlet hastanesinde dogum yapmak. Hala o tramvayi atlatamadim aklima gelince gozlerim doluyor. Dogumuma yaklasik haberlerde bir kisi ozel hastaneds dogum yaparken felc kalmis bunu gorunce ister istemez krktum. Birde benim gittigim devlet hastanesi cok donanimliydi. Gebelik okuluna katilmistim orda . Gebelik okulunda dogum odalarini ve yontemlerini oule guzel sunumla anlattilar ki dogumu devlet hastanesinde yapmaya karar verdim. Belki iyi bir doktora denk gelseydim bu kadar tramvatik olmazdi. Ortam cok kotuydu 7-8 kadin ayni odada her tararftan bir bagrisma. Doktordan ayri bir bagrisma bagiranlara kizma azarlama.
O anki psikolojiyle 9 cm aciklik olmasina ragmen herseyi normal olan bebegimin kalp atislari zayifladigi icin sezeryana alindim. Sezeryan ve sonrasi baska doktora denk geldigim cok daha iyiydi. Dogum sonrainda tek kisilik odada kaldim ve ordaki surec ozel hastane ile ayniydi hemen hemen.
O zamanlar o sokun etkisi ile doktoru sikayet etmek hic aklima gelmedi. Simdi olsa heryere sikayet ederim. Rabbim insafli merhametli isinin ehli doktorlara rast getirsin hepimizi insallah