Baharow merhaba benim maddi durumum olduğu halde devlet hastanesi tercih ettim, özelde tam donanım olmayan hastanelerde var, devletin ebesi hemşiresi de yıllardır bu işi yapan insanlar.
belki ilerleyen süreçte sadece bir ebe tutabilirim. ebeniz her şeyi hallediyor. ve fiyatı gayet makul 4-5 bin düşünebilirsiniz . yanınızda bilinçli bir insan oluyor. gerekirse doğumunuzu kendi ebeniz yaptırır. 🪴
kendinizi özel devlet diye kasmayın emin olun devlette olan bütün teşkilat özel hastanede olmayabiliyor . en azından hepsi prof.