BusraUluturkEkinci ben de eryamandayım. Özge Çiçek’e gidiyorum, atm plazada yeri. Hastane olarak bayındır hastanesini önerdi orada olacak inşallah. Tabi bu benim 3. doktorum. Hep özel muayenehaneye gittim gidiyorum da ama özge hocadan memnun kaldım. Doğum paketini aceleye getirmek istemediğim için satın almadım