gazetecimom
Bende hep özel muayenehaneye gidiyorum canım hastane olarak da acıbadem diyor doktorum ve kesinlikle doğum paketi için acele etme benim doktorum hiç önermiyor doğum paketini olası bi ihtimal o kadar paran ziyan olacak gerekli testleri biz dengede yapıyoruz doktorum doğum paketini gereksiz harcama görüyor