2_kezannelik Bfduam kasıklarıma sağlı sollu iğne batıyordu sanki ve özel bölgem ağrıyordu üşüttüm heralde diyordum kokulara hassasiyetin olunca bide midem bulaninca gidip test yaptım pozitif çıktı ha bide çok şiş hissediyordum
Miray31 2_kezannelik sancı mi oldu kasıkta şuan benim adetime 3 gün var kasıkta çok sancım var birde çok üşüme var 🥺
yuksell07 Bsragrkan bat benimde 9gun var bugün lavaboya bir girdim bir çay kaşığını dolduracak kadar beyaz akıntı gelmiş bu nedir dedim neden böyle oldu bu ay akıntılar 🤲🏻rabbim inss gönlümüze göre bebiş nasip eder
Bfduam yuksell07 canım bu bende de oldu, 9,10 gün önceydi adetime, 3 gün var, inş seninki bebektir sebebi. Benim sanırım gelecek kırmızılar.
yuksell07 Bsragrkan şuan belirti falan yok benim sadece beyaz akıntım var belirtiler aramadım bu ay ben belkide ondan🙈
Tusami Bsragrkan benimde her ay yumurtlamadan sonra akıntım hiç bitmez adete doğru beyaz akıntım gelir hep. Bu ay hiç akıntım yok 🤷🏻♀️Bende ters işliyor galiba 😄
Bfduam yuksell07 canım benim gelmeden bir kaç gün önce sökülme hissi olur ya rahim kasık altında, ordan anlıyorum.
Emisse Nskyhn adetim 2 gün geciktiğinde kapkalın yogun bembeyaz akıntı gördüm şuan 6 gün gecikmedeyim 4.gün kan verdim beta 1.20 çıktı yok hamilelelik dendi adet söktürücü yazdı ihtimal olabilir mi?
Nskyhn Emisse sanmıyorum çünkü 6 gün gecikmeye ister istemez kan da çıkardı beyaz akıntı her zaman bebek değil 😢