Tusami Bsragrkan benimde her ay yumurtlamadan sonra akıntım hiç bitmez adete doğru beyaz akıntım gelir hep. Bu ay hiç akıntım yok 🤷🏻♀️Bende ters işliyor galiba 😄
Tusami Bfduam arada kasık ağrısı , alt tarafta ağrı var, ama çok net belirti değil bunlar biliyorsun, yarın erken gebelik testi yapıcam bakalım, 4 gün kalmış olacak.çok iştahım arttı doymuyorum , ya belirti yada oburlaştım 😄
Serdem39 Bende burda bekleyeyim kızlar bende de belirtiler var kaşık ağrısı bel ağrısı sırtıma sıcak soğuk ter vuruyor ilk gebeliğimde ki belirtilerle aynı inşallah kırmızı çizgileri görürüz ayın 18 ya da 19 unda adet olmam gerekli bide ayrıca bi midem kötü olmaya başladı bugün sabırsızlıkla ne olacağını bekliyorum 🙏🏻🙏🏻