Bsragrkan yani şöyle oldu, ben Mart’ta kimyasal gebelik geçirdim. 1 Mart bat 19 Mart kanamayla sonlandı. 6-7 gün sürdü. Tekrar bat 18 nisan olarak takvime işaretledim. O gün olmadım ve tekrar hamile kaldığını öğrendim. Yumurtlamayı çok net hissettim 2-6 Nisan arası kasıkta yumru iğnelenme vs oldu. Sonraki günlerde kasığımda sancı oldu adet günüm gelmeden adet olacakmış gibi hafif sancılarım oldu gitti oldu gitti. Önceki negatif sonuçlarımdan dolayı kan vermeye hiç gitmedim. Takvime göre 5+5 olunca direkt doktora gittim keseyi bebeği gördük çok şükür. Şimdi 7+2 ve hicbi belirtim yok diyebilirim. Sadece başından beri çok yorgun ve halsizim 🥲 gece uyuyamiyorum gündüz elim kolum kalkmiyo. Belirti takip etmemeye çalış bence mümkün olduğunca adetin geçene kadar bekle. İnşallah gönlünden geçen olur rabbim sağlıklı güzel gebelik geçirmeyi evladını kucağına almayı nasip etsin tez zamanda.