Elif-mrl canım çok normal , ben 28 şubatta en son regl oldum ve birdaha olmadım nisanım 15’inde oruç tutarken rahatsızlandım doktora gittim beta 5,01 çıktı 18’inde 53,80’di testte yaptım çift çizgi çıktı 25’inde tekrar yaptım beta hcg ve bı defa 1970 çıktı doktor alttan muayene etti geç döllenme olmuş dedi kese gördüler 2 hafta sonra gel dediler şimdi geldim hastanedeyim bende bebeğimi görürüm inşallah . Sana da hayırlı uğurlu olsun kuzum