Eliffff çok sevindim adına. Bende hamileliğim ilk ayı Regl gecikti. Test yaptım. İkinci çizgi silik çıktı gittim kanda negatif çıktı. Sonra sallamadım. Üstüne Regl oldum tabi normal Regl den değişikti ama strestendir dedim. Diğer ay da reglim gecikti diye gününü unuttum derken hamileymişim öylesine test yapınca fark etmiştim. 🤣🤣🤣 Allah sağlıkla almanı nasip etsin inşallah 💙