ZynpKara
Sen çok yanlış konuşuyorsun
Benim arkadaşımda adet olmadı 2 ayı geçti doktor söktürücü verdi söktürücü bitti hayla adet olmadı aradan bir kaç hafta geçti tekrar test yaptı çift çizgi
Doktor arkadaşıma eğer yiyecek ekmeği varsa o bebeğe birşey olmaz dedi
Şuan doğdu 5 aylık oldu
Doktora elbet gidiyor insanlar ama bebiş geç göstermiş kendini
Bu kadar saygısız olmayın hamile olup adet olan bir sürü insan tanıyorum
Biraz insancıl davranın istemiyorsanız yorum yapmayın zorlayan mı var
Burda çocuk hasretiyle bekleyen çok insan var kırıcı olma