Sehrbnon12 Elif-mrl canım buyuk ihtimal polikistik oversın yani adetin 2 3 ay gelmiyorsa teşhisi doktorun koyması lazım ama bence pcolu sun sen bi doktora sor yinede tsh amh degerlerine baktır
Elif-mrl Sehrbnon12 test yaptım yanlışlık yoksa eğer bebek geliyor. Gittim kan verdim. Yarım saatimiz kaldı sonucun çıkmasına
Elif-mrl Deletedmom7373700 kuzum evet testte bi sorun yoksa eğer çift çizgi çıktı anında ve silik falan değil. Kıpkırmızı testin resmini atmayı bilmiyorum burdan oyüzden atamıyorum.
Deletedmom7373700 Elif-mrl hadi gözün Aydın inşallah gebelik vardır çok istiyordun sende biliyorum ♥️🙏🏻
Zeynepct Elif-mrl ne kadar güzel bir haber 💙 benimde öyle olmuştu ilkim ama sizin gibi değildi 50-60 gün sürüyordu regli aralığım sonrasında hamile olduğumu öğrenmiştim. Rabbim hayırlı evlatlardan eylesin 🤲🏼 Sağlıklı sıhhatli uzun ömürler versin inşallah.
Elif-mrl ZynpKara iyi ki dedin biz bilmiyorduk. Gerçekten bu sorumsuz sorumsuz düşünceleriniz yokmu nerden biliyorsun gitmediğimi?
Umay255 Elif-mrl adın elif benim arkadaşım da senin gibi oldu ve kız gebeymis gittiğin de doktor 2 buçuk aylık dedi gayette sağlıklı gebelikti şimdi oğlu kucagim da onca test yaptık kan verdi adet söktürücü 3 kutu bitirdi olmadı bi gitti hamile 🤲
ZynpKara Elif-mrl alıkmısın burdakiler doktormu gittiysen yeterli cevabı vermiştir zaten sorumsuzluk doğru birşey söyleyene denmez körcahil seni
Elif-mrl Çıktı sonucum kızlar 12175,97 çıktı doktor hayırlı olsun dedi ☺️ Randevu aldım yarında kendi doktoruma gideceğim
bebekveannesiii Elif-mrl Maşallah hayırlı olsun canım ❤️ 2 aylık falan var o zaman eğer çoğul değilse 😄😄
Deletedmom_12 Elif-mrl kiz masalllah betan baya yuksek cikmiş seninki buyuk demekki gule gule buyut bacim
Mor_papatya_ Elif-mrl Maşallah değeriniz baya yüksek baya da gecikmiş geç döllenme olabilir adetiniz gün tutmuş olabilir 🥰yengemin de ilk 3 ay adet olup anlamamışlardi nasip işte kontrole gittiğinde öğrenmişti teste bile çıkmamıştı Rabbim sağlıkla kucağıniza alin 😍
Elif-mrl Kızlar çok teşekkür ediyorum rabbim herkese nasip etsin bu duyguyu güzel dileklerinizin karşılığı en güzel şekilde sizi bulsun inş ♥️
aslicatkin Elif-mrl adet soktrucu kullanmıssın bebege bı zararı olabılr muhalkak anlat doktruna hayırlı ugurlu olsun ınsallahh sag saglım gelsınn 🥰🥰🥰🥰
Hycnlbklys Elif-mrl çok yakından tanıdığım bi arkadaşımda aynı durumdaydı 2 buçuk aylık bebişi varmış meğersem, onada adet söktürücü vermişti doktoru ☺️ inşallah güzel bi sonuç alırsınız ve sorun sıkıntınız olmaz
Hycnlbklys Hycnlbklys ay şimdi okudumda tüm yazılanları çok mutlu oldum adınıza tüm annişler gibi sizde hayırlısıyla bebişinizi kucağınıza alırsınız inşallah❤️❤️