Kızlar merhaba 2 buçuk aydır hasta olmuyorum ilk ay 3 kere test yapmama rağmen hep negatif çıktı test. 1 kerede kan testi yaptım onda da negatif çıktı. Ama kasıklarım da ara ara adet olacakmışım gibi ağrılar oluyor ve çok şiddetli. Benim gibi olup da daha sonrasında pozitife dönenler varmı? Bu ayın 21 de eğer adet olamazsam 3 ay olacak adet olmayalı. Dönüş yaparsanız sevinirim.