OzgeSvr Minigim1360 rennie başka çare yok doktorum verdi her gece iki kez alıyorum yoksa uyku muyku yok🥲
HavvaZ Minigim1360 rennie diye ağızda eriyen ilaç var 30tl günde 3 4 defa atabilirsin hiç zararı yok. Benim migdem ekşimeye başlasın kullanıyorum hemen iyi geliyor.
Si-bel Minigim1360 bende yesil elma iyi geliyor başka hiç biri fayda etmiyor valla günde 2 3 tane yediğim zaman faydasını görüyorum.
Lovebabymoom Minigim1360 Mide yanması dediğiniz bende boğazıma kadar gelen bı ekşime oluyo sanki yediklerim hepsi boğazımda düğümleniyor sizde de öyle mi oluyor
Pinarcicek07 Minigim1360 nexium mide ilacı doktorum verdii. İçiyorum hemen kesiyor ve birkaç gün midemde yanma ağrı vs hiç bişey olmuyor. Tabi sizde doktorunuza danışarak ilaç alın
Lovebabymoom Ayhkn Mide yanması dediğiniz bende yediklerim hepsi boğazımda düğümleniyor gibi ve ekşime oluyo kusuyorum sizde de öyle mi oluyor
Ayhkn Lovebabymoom evet aynen öyle bogazınıza kadar gelen bi yanma olur midenizden. Bende kusma yoktu ama asla uyutmuyor yatırmıyordu çok kötüydü gerçekten
Leyla44 Minigim1360 mide yanması bende oluyor bi gün eşim maden suyu içiyordu o içerken canım çekti diye bende içtim mide yanmamı anında geçirdi tesadüfen de olsa işe yaradı 😂😂😂
Sadriye35 Minigim1360 benim yanma değil de delinmiş gibi ağrıyor bi tarafımdan diğer tarafa dönemiyorum ağrısından sanki mideme bişey saplanmış gibi ağrıyor tahin helva ekmek süt yatıştıryo ama doktordan ilaç isticem dayanamıyorum
Fsjdjodn Minigim1360 bende yeni hamileyim 5 haftalık midem çok kötü yanıyor sürekli kayın validem elma soyup ye dedi biraz iyi oldu ama yine doktura gidecem inşallah geçer
Elvanguzel Minigim1360 benim kadın doğum doktorum gaviscon şurup yazdı rahatlatıyor beni gece uykudan kalkıyordum ya o derece kötüydü doktorunuza danışın derim🙏
glfm Minigim1360 ben nane ve limon ile yanmayı geçirdim ama yanma başlamadan önce içiyorum yanma başladıktan sonra içmem hiçbirşey ifade etmiyor
Anil_Aras35 Eelliiff1234 evet karbonatlı su tek geçerim. Diğer tüm şeyleri denedim fayda etmedi. Karbonatlı su mideyi rahatlatıyo ama tadından dolayı içmek istemiyorum.Bende kontrolde mide koruyucu yazdırıcam.
Selencnbz Minigim1360 ben de öyledi. 28 e kadar dayandım süt yoğurt falan ama yoook 2 hafta da gaviscon verdi o da fayda etmedi şişe şişe içiyordum. En son artık pulcet verdi dr ,sabah aç karnına 1 tame içiyorum ohhhhh Allahım çok şükür şuan iyiyim.
-Rabiaaa Minigim1360 kesinlikle gaviscon duble action hemen etki ediyor doktorum da sürekli kullanabilirsin demişti