De25 Minigim1360 benden çok çeken ne cektigimi bi allak bilir hiç bisey de ise yaramıyo ben enler denemedim.ki daha yeni geçti biraz inan geçtiği için deniyorum sadece 1 2 gün 1 tane zeytin ye çekirdeğini de yut doktor bize öğretmişti mide asidini yok ederek çekirdek eriyomus baktin bu ise yaramadı sakız çiğne sürekli ben şimdi öğle yapıyorum hangisi ise yaradı bilmiyorum ama geçti allaha şükür ☺
Merve_balaban123 Minigim1360 az birşey Yoğurt da kimyon koy 1 kac cay kaşığı kendince ayarla ye çok iyi geliyor benimde mide yanmalarim var bana iyi geliyor
S1907 Minigim1360 banada gaviscon verdi 3-4gün düzenli kullandım geçti,ve yastğını dik koy oda iyi geliyo
NurAl68 Minigim1360 gavıscon Surup al benı onun dısında hıcbır sey çözüm olmadı.Süt falan gecıcı çözüm
NurAl68 Minigim1360 salatalık falan sakın kabuklu yeme,domates, yesil biber falan. Limon portakal asıt fazla yakar deneme onları.Gavıscon surubu al .
Ayhkn Ben burda yazan herşeyi denemiş biri olarak asla mide yanmam geçmedi canım doktorum pulced yazdı bana allahıma şükür yaşadığımı anladım 6. Ayımda hamileliğimin tadına vardım gerçekten eziyete hiç gerek yok. Güvenli olmasa doktor yazmaz👍🏻
Lovebabymoom Ayhkn Mide yanması dediğiniz bende yediklerim hepsi boğazımda düğümleniyor gibi ve ekşime oluyo kusuyorum sizde de öyle mi oluyor
gizzemj Bende de mide yanması çok fazla olur hatta rennie bile kesmez oldu bir süre sonra Doktorum sadece 10 gün kullanacağım bir hap yazdı Böyle bişey olamaz hiç yanmadı unuttum bir anda mide yanmasını😂 Ama 10 günün sonunda tekrar başladı🤷🏼♀️
Destina92 Minigim1360 soğuk salatalık ve ılık süt bana iyi geliyor sütün içine çok az balda koyuyorum. Mide bulantısı yaşadığım için çay bardağıyla içtiğim zaman bile rahatlatıyor beni. Deneyebilirsiniz
damiiss Bende bu durumdan muzdariptim internette çiğ badem iyi geliyor yazmışlardı. Cidden çiğ badem bana iyi geldi denenebilir bence
nryalkn Minigim1360 bende rennie duo şurupcuyum , bende hızlı ve etkili oluyor doktorunuza danışıp deneyin derim
Yigitkeriminannesi Tgcesstrk bana da rennie Duo verdi ama nasıl kullanılır bilmiyorum sadece yanma olunca mı aç tok farkediyor mu
MerveAktass Minigim1360 ben 6 aylık hamileyim ilk günden beri çekiyorum geçen ay yengem bana doktor beyaz nohut vermişti demişti o günden beri beyaz nohut kurtaricim oldu Ilık süt falan hikaye kesin deneyin beyaz nohut bir avuç hemen kesiyor
Gizgizgiz tarcinnnn benim doktorum önermemişti hatta sağlık ocağı doktoruda şimdi doğurdum çok şükür geçti kabus gibi bir hamilelikte mide yanmasından dolayı ama bebeğim çok kuvvetli çok şükür ilaçın yan etkisi bilinmediğinden önerilmez yazıyor göze almamıştım ben sabır diyorum geçicek