Dün aynı sebepten sabaha karşı uyudum. Yatmadan hep soğuk süt içerim. Yine içtim, ardından Gaviscon içtim iki kere geçmedi, tekrar kalkıp bi bardak daha süt içtim. Yine de geçmemişti ama artık ağlayarak uyudum o kadar sinirim bozuldu.
Lansor prospektüsde hamile kullanımını önermiyor ama doktorlar öneriyor anladığım kadarıyla değil mi? Çok etkili bir ilaç mı?