Bende iki seçenekte var. Naçizane tavsiyem travel (casual) tavsiye ederim. Kabin boy (pierre cardin) almayın nedenleri madde madde sayıyorum.
1.Travel en ufak bozuk yoldan rahat geçerken kabin boy direk takılı kalıyor.
2.Travel puset hem arabada işinizi rahatlatıyor hem yüksekte olduğu için kabin boy göre rahat bebege ulaşım sagliyorsunuz. Eğil eğil belinize ağrıyor diğerinde
- Şase olarak travel çok sağlam oluyor. Doga sporlarında yanında rahatlıkla goturebilirsin.
4.Travel da portbebe geçtiğinde bebeğin içinde kabin boya göre daha rahat hareket edebiliyor.
- Kabin boy iyi yönleri sadece uçakta bagaj rahatlığı arabada bagaj rahatlığı ve bebeğiniz büyüdüğünde 2 yas ve üstü için diyorum ağırlaştırır kabin boy sürüsü daha rahat oluyor. S
Baya uzunca yazdım daha bi ton yazarım. Benim size tecrübeli bi anne olarak diyeceğim tek şey arabanız sedan ve büyük bagajli ise traveldan şaşmayın hemen alın. Bagaj küçük ise son çare kabin boy olsun.