Cansu1- niye gezmeyelim canım 😂 bebeği kendimize yük olarak görmemeliyiz diye düşünüyorum. Normalde de eşimle kafe bar tarzı yerlere değil ama sık sık sahile, doğa yürüyüşlerine çıkarız. Farklı yerler görmeyi seviyoruz çocuğumuz da bizimle olacak tabii ki. O yüzden tekerleri vs bizim için çok önemli. Kabin boy ya da pusetlere belli bir süre sonra geçeriz diye düşünüyoruz.