Elisallp
Çift yönlü olan bebek arabasından almıştım kızımda onu kullanıcam rüzgarın olduğu zamanda yönünü değiştiriyorum falan kullanışlı bence tekerleri de sabit değil dönüyor çift yönlü olduğu için bide dışarıya değil size dönük olsun isterseniz çevirebilirsiniz falan gayet iyi bastonu bi ara bende düşündüm daha hafif oluyor diye ama mağazadan bakarken fark ettim içi rahat vs olanlar ağırlık olarak aldığımla aynı sadece belki katlanınca daha rahat taşınıyordur bilmiyorum asansörlü bi yerde oturmuyorum aşağı indirmek zor oluyor diye hafif sadece oturma pozisyonu olan bi baston alsam mı diye bi ara düşünmüştüm ikisini de kullanırım diye sonra vazgeçtim oda hem çok basit duruyor hemde kullanışlı gelmedi bana çocuk içinde uyursa falan oturarak mı uyusun kullana kullana alıştım kendi bebek arabamıza dışarda kullanımı vs çok rahat sadece dediğim gibi aşağı indirmekte başta zorlanmıştım ona da alıştım zaten 2. Kattayım