Etrafım hep puset çok az kullanılır diyor oturak olabilen ana kucağı tercih et diyorlar ama pusetsiz satılanı hiç görmedim. Hep 3 lü set olarak satılıyor bastonlar çok pratik ama yenidoğana uygun değil kafam çok karışıyor bendr karar veremiyorum 🤦🏻♀️