Bende bir çok tanıdıktan duydum çörek otu yağı açılmayı kolaylaştırır ve yolları falan yumuşatırmış ama 38haftadan sonra kullanırsan iyi olur dediler ayrıca kayınvalidemin dediğine göre onların zamanındada doğumhanelerde ebeler doğurmaya zorlanan anne adaylarına zeytin yağı içiriyormuş
Not/bunlar benim duyduklarım tabiki doktorunuza danışın
Not2/Ayrıca kayınvalidemin dediği bu yöntem yurtdışında kullanılmış
Not3/Görümcem bir ay önce doğum yaptı onun kızda hiç gelesi yoktu ve zeytin yağı çörek otu yağı içti üç gün sonrada suyu geldi ve 40haftalık hamileydi