Kubra_elif_ahmet anonimgelin O zaman sen biraz daha bekliycen mi ki 🙄 bende 5.kattayım inip çıkmamaya özen göster dedi
MerveeD anonimgelin maşallah ben temızlık yaptım yaprak sardım daha sımdı ısım bttı uzandım yine bsey yok anca mideme vuruyor
Suleermz anonimgelin 38+5 iz hala bişey yok 2 cm açıklıkla 1 haftadır bekliyoruz dün nstde 50 küsurlerde çıktı sancım ama yok gelmiyor hanımefendi hurma yiyorum egzersiz yapıyorum sıcak duş falan ama yok yani inatçı çıktı Mayıs bebeleri 😇🐣
Beyzanrr anonimgelin bende şurada bekleyeyim bende 38+6 sancım var ama hep yalancı sancı gelen giden yok🤷
Zuleyhakazan anonimgelin bol bol ılık duş alın ılık duş sancıyı getirir günde 3 4 defa alın ben öyle yapmıştım
Dilandemirrr anonimgelin 40+2 biz ne yapalım 🤦🏻♀️ Gelmeye hiç niyeti yok suni sancıdan ne kadar kaçsam da yine sonum o gibi duruyor
Annekuzusu_Ayaz irem-Dora valla ben ne yapsam bilemiyorum bugünde rahmimde batma oluyo belim ağrıyorya bakalım 😅
Mavistez anonimgelin 38+2yim öğleden beri adet ağrısı gibi ağrım var dinlenincede gecmiyor geliyor galiba benmki 🥴