balbebekannesi0 son 1 ayda her gün üstündeydim. Koltukta oturmadım hiç. Youtubede Elçin Demirel’in doğuma hazırlık videosu ve Elika doğuma hazırlık videosunu her gün yaptım. Topta hep ufak ufak zıpladım. Sağa sola, öne arkaya 8 hareketini yaptım sık sık. Merdiven inip çıktım. Duşta squat yaptım belime sıcak su tuttum. Korunmasız ilişki oldu eşimle sık sık. Hurma yedim 3er tane. Temizlik yaparken yerleri eğilerek sildim. Yani hep hareketliydim. Çatı kontrolüne gittiğimde nst çekindim. Sıfır sancı çıktı ve ümitsizdim. Çünkü doktorum 3 gün daha doğum başlamazsa suniyle başlatıcaktı. Nst sonucuna baktı yine mi sancın yok hareket etmiyor musun dedi. Halbuki neler yapıyordum. Sonra geç muayene ediyim dedi. Geçtim bi baktı 5 cm olmuş hiç hissetmiyorum. Yukarı yatış yap dedi ben tabi şok. Çantalar falan evde. Yukarı yatış yapmaya gittim. Ebe muayene ediyim dedim. Bi baktı 8 cm olmuş. Ben asla hissetmiyorum. Yere birkaç kere çömeldim sonra 10 olmuş çatala çıktım. 10 dakika içinde kızı kucağıma aldım ve doğururken de acı hissetmedim. İlk doğumum berbattı ama 2. Çok basit geçti. Uzun uzun yazdım kusura bakmayın. Hareket etmek çok önemli. Sabah aç karna zeytinyağ içtim 37den sonra vajinaya zeytinyağ sürdüm. Kesisiz dikişsiz doğurdum 3400 kg 50 cm kızım